Westkust Verenigde Staten 2010

Dag 31: Las Vegas - Anaheim

Vandaag schrokken we voor ons doen laat wakker, pas tegen 07.45 uur. Aangezien we nog langs de Apple Store wilden zijn we maar snel gaan douchen en aankleden en bij Denny's gaan ontbijten. Helaas duurde het verschrikkelijk lang voordat we de auto hadden en stond er bij de Apple Store op de Strip dus al een giga rij. Gelukkig wist Michel nog een andere Apple Store waar geen rij was en we dus eindelijk geslaagd zijn voor de iPad 2!

We beginnen aan de lange weg naar Anaheim, zo'n 4,5 uur. Tussendoor stoppen we nog om even te eten. Tijdens het eten kunnen we gebruik maken van WiFi en even contact leggen met Nederland. Hieruit blijkt dat oompje ook wel een iPad2 wil! Helaas komen we alleen de 64GB nog tegen en moeten we oompje teleurstellen :(

Op naar Anaheim dan! Tegen 16.30 uur komen we aan op plaats van bestemming. We checken in en frissen ons even op om vervolgens de straat over te steken en Disneyland binnen te gaan! Eigenlijk wilden we meteen de nieuwe Star Tours in (vandaag geopend), maar daar staat een rij van bijna 2 uur (!) dus besluiten we maar een rondje te maken en een avondplanning te maken, want er zijn heel wat shows te zien!

We beginnen om 18.30 uur met 'Mickey's Soundsational Parade' en lopen vervolgens naar Downtown om wat te eten. Op de terugweg gaan we toch nog even langs het hotel om een jasje te pakken. Het is te merken dat het nog voorjaar is; de temperatuur zakt flink zodra de zon zakt!

Hierna kunnen we direct aansluiten bij 'The Magic, The Memories and You!' een foto / licht projectie op de voorkant van 'It's a small world'. Hierna volgt redelijk snel de vuurwerkshow bij het kasteel; 'Magical'. Blijft prachtig om te zien!

Als laatste schuifelen we naar Frontierland voor de watershow; 'Fantasmic'. Omdat we nog wat tijd over hebben stappen we eerst nog even in een bootje bij 'Pirates of the Caribbean'. Na de show houden we het voor gezien, het is inmiddels bijna 23.00 uur en het is mooi geweest.

Nog even de blog schrijven, online zetten en dan de binnenkant van onze ogen bekijken!

ma

Laat wakker, 07.45???????????? Jullie hadden het wsl. nodig, na al het geshop en gewandel.
Veel plezier in Disney

xxx

Gert

Eindelijk de i-pad 2. Kan de huwelijksreis EINDELIJK beginnen!!

Annika

En hoe zag de binnenkant van je ogen eruit??
Hihi...

Fijn dat Michel eindelijk z'n speeltje heeft...
groetjes

Tante

Gelukkig voor Michel dat ie er eindelijk eentje heeft, wat doen jullie onwijs veel zeg. Zal vast wel weer een hele belevenis zijn om alles te kunnen zien, en nieuwe dingen te ontdekken. En wat gaat een week vlug he, al weer 1 week getrouwd, en zo te horen en te lezen, beiden zeer gelukkig.
xxxxxx

Pa

Ja het valt niet mee he....op tijd wakker worden na zo drukke huwelijksreis.......thuis kan je weer uitrusten..
xxx