Westkust Verenigde Staten 2010

Dag 22: Monterey - Santa Barbara

Vandaag was de laatste lange rit van de vakantie.

Van Monterey naar Santa Barbara, over Coast Highway 1. De weg gaat helemaal, nou ja, bijna helemaal langs de zee en dat is wel een mooi gezicht! We begonnen de dag natuurlijk met een goed ontbijt in het hotel, waarna we op ons gemak de koffers weer (gelukkig één van de laatste keren) hebben ingepakt, echt op ons gemak, want we konden tot 12.00 uur uitchecken.

Nog even getankt, want zonder benzine komen we nergens en aangezien het een stuk rijden is hebben we de tank graag goed vol! Gelukkig komt de zon er door dus rijden we de gehele weg in de zon, wat ook aangenaam is als we hier en daar eens uitstappen om van het uitzicht te genieten. Onderweg zijn we nog een kleine waterval tegengekomen, echt klein hoor, niets in vergelijking met de watervallen van Yosemite :). Maar wie het kleine niet eert.. ;) Na een aantal uur, wat meer vertraging door de Amerikaanse zondagsrijders :( (ja, ook hier zijn ze!!), komen we aan bij ons kleine hotel/motel.

Wordt gerund door een echtpaar, klein zwembad, vlakbij zee. Net geen direct zicht (dat is hier onbetaalbaar), maar vanuit onze kamer kunnen we de zee net zien! De kamer is niet de grootste, maar gelukkig wel netjes en schoon en een groot voordeel is dat we op de eerste verdieping zitten en dus niemand boven ons hebben! :)

We zijn zojuist terug van weer een heerlijk diner, hmm dat gaan we nog missen straks moeten we weer zelf koken :(, aan de kleine haven.

Vanavond een lekker rustig avondje, Michel met z'n Ipad, ik met een goed boek (of een paar leuke series op TV). Morgen weer terug naar LA :( .

Gert

Wel een HEEL RUSTIG dagje hoor, Maar wel weer goed gegeten

conny

Lekker hoor, zo rustig aan!! Morgen lekker beetje zwemmen of zit dat er niet in?

pa

Hij zal die Ipad nu wel goed kennen toch???? haha