Westkust Verenigde Staten 2010

Dag 27: Trouwen en de eerste dag van de huwelijksreis

Afgelopen zaterdag was het dan zover, Michel en ik zijn getrouwd! Iedereen die erbij was; bedankt! Wij hebben genoten, hopelijk jullie ook!

Zaterdagnacht lagen we er natuurlijk niet al te vroeg op, nou ja heel vroeg in de ochtend ;)

Hierdoor viel de zondag een beetje weg. Nog even snel wat koffers ingepakt en 's avonds nog lekker uit eten geweest met Gert en Connie. Daarna vroeg naar bed, want om 06.00 uur zou Gert al weer voor de deur staan om ons naar Schiphol te brengen.

Om 04.45uur liep de wekker af en zijn we langzaamaan de dag begonnen. Zoals gezegd was Gert er om ons naar Schiphol te brengen.

Op Schiphol hadden we nog even het probleem met Michel's Esta-formulier, de O moest een 0 zijn. Grrrrr, vorig jaar maakten ze er geen probleem van omdat dat zo vaak voorkwam zelfs de Amerikanen maakten er geen probleem van!

Nou ja, dan maar even opnieuw aanvragen en alsnog de bagage inchecken.

Vervolgens hebben we nog even iets gegeten en stapten we het vliegtuig in voor de lange vlucht naar Houston. Dat is het enige wat ik haat aan reizen naar Amerika; het is zo'n *** end weg!

We landden veilig en op tijd. De douane door, koffers halen, opnieuw inchecken en dan ben je zo een ruim uur verder! Gelukkig hadden we genoeg tijd voor de aansluitende vlucht naar Las Vegas.

Hier eenmaal aangekomen gingen we opzoek naar de koffers en naar het Car Rental shuttle busje, auto opgehaald en gaan met die banaan! :) We hebben dezelfde auto als 8 maanden geleden, lekker bekend dus!

Bij het hotel sluiten we aan bij de Valet Parking, ja echt waar! We gaan die auto niet zelf parkeren en ons daarna een breuk zoeken naar het hotel en andersom naar de auto ;). Dus lekker luxe; laten parkeren! :) Het was wel druk, dus we moeten even wachten, maar in zo'n lekker auto is dat geen straf.

Bij de incheckbalie is het ook een drukte van jewelste en we moeten best even wachten.. :( Helaas krijgen we geen gratis upgrade of iets dergelijks vanwege onze honeymoon (tsss, rotmens ;) ), maar de kamer ziet er zonder upgrade ook wel heel mooi uit.

Inmiddels is het al na 19.00 uur! Dus we frissen ons even op en gaan wat eten. Door de vermoeidheid en alles wat we onderweg al op hebben, hebben we niet heel veel honger en blijft het dus bij een hoofdgerecht. Maar; omdat de ober ontdekt dat het onze Honeymoon is krijgen we wel een heel leuk klein roomsoesje (alleen dan met ijs) met een kaarsje! :)

Hierna gaan we de Strip nog even op. Het is een stuk koeler dan 8 maanden terug en ook wel wat rustiger, zo kunnen we alles dus op het gemak in ons opnemen.

Rond 10 uur hebben we het wel gezien, we zijn inmiddels ruim 24 uur op en ook letterlijk op! We gaan terug naar de hotelkamer en ik ben zelfs zo moe dat ik geen zin meer heb om de blog te maken (vandaar dat 'ie dus zo laat is).

Halverwege de nacht worden we wakker gebeld, ja echt waar! Health City heeft vernomen dat Michel wil gaan sporten (niet dus) en wilde een aantal dingen vragen! Wat blijkt; Michel's lieftallige collega Richard heeft hem opgegeven voor een aantal gratis dagen (en bedankt Richard! :) ) en tja, die sportschool weet natuurlijk niet dat wij nu hier zijn.

Gelukkig vallen we wel weer in slaap, tot een uur of 6 (bij jullie 15.00uur).

Ik besluit de blog te gaan typen en hierna gaan we douchen en aankleden en ontbijten, want ik begin trek te krijgen ;)

Nou, dit was dus weer de eerste blog.

Tot vannacht/ morgen!

Gert

Dat zul je nou altijd zien he ! denkt je collega aan je om gratis te mogen sporten vindt jij het weer niks!! Je wordt ook een dagje ouder hoor en dus moet je aan je gezondheid en conditie denken!!
Nou veel plezier mijnheer en mevrouw Ooms !

Ma

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En waar treft je nog zulke collega's die aan je gezondheid denken.
Have fun!
xxx

Conny

Hallo Honeymooners,

Blij dat jullie weer veilig zijn aangekomen, geniet er maar lekker van, dan genieten wij ook tenslotte.

Knuffel van Conny

Josje

Michel en sporten dat gaat toch niet samen toch,nee dat past zeer zeker niet bij hem.
Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen, en dat je moe bent na 24 uur op te zijn geweest is niet zo vreemd zeker naar zo huwlijksdag, het was in 1 woord een geweldige dag.
Genieten jullie maar heerlijk van dit weekje, en we kijken weer uit, naar je volgende verhaal.
Dag Meneer en mevrouw Ooms, (hoe leuk he, mevr Ooms).xxx

Annika

Michel sporten......hihihihihihihi......
Hoop dat jullie een geweldige tijd hebben daar!

Groetjes An

Monique

Niks mee als een mens niet wil sporten;-) Maarre, geniet van jullie honeymoon en maak er een mooie week van!

Groetjes
Monique

Pa

Ja dat sporten kan ook nog wel als je weer thuis bent. ;-0
Geniet maar van deze dagen, ze zijn zo om ;-(

Bye and have fun xxx