Westkust Verenigde Staten 2010

Dag 28: Las Vegas en Zion NP

Vanmorgen waren we dus erg vroeg wakker en dus ook erg vroeg (voor ons doen) aan het ontbijt; al rond 07.30 uur! Dit was wel het juiste tijdstip om bij ons hotel op het terras te ontbijten, nu was er eindelijk een keer plek buiten! Na ons ontbijt zijn we nog even door het casino gelopen en hebben we eindelijk een keer gegokt. Niets gewonnen natuurlijk... :(

Dus gaan we terug naar de hotelkamer, pakken we de spullen in en rijden we naar het winkelcentrum; Michel wil toch echt even kijken of ze heel misschien toevallig toch niet de Ipad2 op voorraad hebben. Helaas (gelukkig voor de portemonnee ;) ) hebben ze de versie die Michel wil niet op voorraad, maar misschien later in de week wel. Ik wilde ook nog even kijken voor de 'make-up' van Kat von D; waar je je tattoo mee schijnt te kunnen camoufleren. Nou, dat spul kun je beter niet kopen, want het werkt voor geen meter! Gelukkig hadden ze wel iets anders en dat werkt wel! Maar meteen meegenomen!

Van hier uit rijden we nog langs de outlet, tja, we blijven Hollanders, dus als we ergens iets met korting of goedkoper kunnen kopen dan doen we dat! Michel slaagt voor een aantal leuke shirts en een overhemd, ik voor een shirt en een leuk ding voor Mandy! (ja het is echt leuk!)

De tocht gaat verder, het is inmiddels al na de middag en straks missen we ook nog een uurtje door het tijdsverschil tussen Nevada en Utah. We rijden door een klein plaatsje; Washington. Niet vergelijken met de grote Washington! Maar ze hebben hier wel weer een winkel waar ze Ipads verkopen! Helaas ook alleen de dure versies. :( We stoppen ook nog even bij de Walmart, ook hier is de Ipad helemaal uitverkocht, maar hier slaag ik voor wat meer shirtjes en kopen we ook wat water en snacks voor de komende dagen.

Nu gaan we echt door richting Springdale, het dorpje wat bij Zion NP hoort. We checken in, zetten de koffers binnen en rijden door naar het park om te kijken of alle routes open zijn. Gelukkig; de route die wij willen lopen is gewoon open!

We besluiten nog even terug te gaan naar onze B&B om de parkpapieren door te nemen en besluiten daarna even te gaan eten. Na het eten gaan we weer terug, ik om de blog te schrijven en Michel om met z'n Ipad te spelen (ownee, die heeft ie nog niet ;) )

We gaan niet al te laat slapen, want ons ontbijt staat al om 08.00 uur voor de deur, letterlijk en figuurlijk, zodat we voor de ergste warmte het grootste deel van een flinke tocht (4-5 uur) kunnen gaan lopen/klimmen. We hopen dat we de route helemaal kunnen af leggen, maar het is een flinke klim dus het is even afwachten! :)

Annika

Michel heeft jou toch om mee te spelen? Wat moet ie dan met een Ipad ;).....

Tante

Jammer voor Michel dat de Ipad daar ook zo duur zijn,had het je graag gegund Michel,,misschien kom je nog een goedkopere tegen, hoop het voor je!!! Wel leuk dat je voor die andere dingen wel geslaags bent. Zo te lezen vervelend jullie je niet, wat jullie op een dag doen,is behoorlijk veel. Leuk om te lezen.
Liefs tante & oompje.

Pa

Dan moet je Michel maar een beetje bezig houden, denkt hij ook niet aan zijn Ipad,,,,haha