Westkust Verenigde Staten 2010

Geboekte accommodaties

Hieronder zullen we bijhouden welke accommodatie wij geboekt hebben, dit bericht zal dus regelmatig aangepast worden..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anaheim (CA)

Ramada Plaza Hotel Anaheim(3 nachten)

Eindelijk hebben we de eerste nacht(en) geboekt, een hotel schuin tegenover Disneyland en Califonia Adventure (het andere Disney park aan de westkust). Na lang zoeken is het hetRamada Plaza geworden. De grootste voordelen waren: gratis ontbijt, gratis parkeren en gratis internet (ach ja we blijven hollanders) en het belangrijkste; veel goede recensies..

Laughlin(NV)

Golden Nugget(1 nacht)

Aangezien we in Kingman niets naar ons zin vonden zijn we uitgeweken naar het Gok-stadje Laughlin de op 2e na grootste gokstad van Nevada. We hebben hier gekozen voor het Golden Nugget Hotel, deze had goede recensies en is het goedkoopste hotel van onze reis.

Grand Canyon National Park(AZ)

Bright Angel Lodge (2 nachten)

Bright Angel Lodge, Rim cabin met partial view. Een aan de afgrond gelegen rijtjeshut in Grand Canyon Village.

Page(AZ)

Days Inn (2 nachten)

Standaardhotel in Page, vlakbij Lake Powel, Antelope Canyon en bij het Navajo Indianen reservaat. Wel gekozen voor een 'suite' zo iets meer luxevoor de 2 dagen..

Bryce National Park(UT)

Bryce Canyon Lodge (1 nacht)

Lodgemiddenin Bryce Canyon National Park. Wij zullen in een studio slapen op de 2e etage.

Zion National Park(UT)

Red Rock Inn(2 nachten)

Cabin met uitzicht op de Zion Canyons, met 's ochtens een ontbijtje op eigen terras. Wij zullen in Cottage 2 slapen..

Las Vegas(NV)

The Venetian(2 nachten)

Het Venetian Hotel is één van de meest centraal gelegen hotels op de Strip in las Vegas, tevens is dit één van de nieuwste en meest luxe hotel. Het Venetian is vooral beroemd om de grachten rondom en door het hotel waar gondels varen. (youtube video The Venetian)

Death Valley(CA)

Stovepipe Wells village (1 nacht)

Middenin Death valley ligt een aantal gebouwen bij elkaarwelke Stovepipe Wells Villagevormen. Het bestaat uit een restaurant, het hoofdgebouw de kamers en een zwembad!! Zeer waarschijnlijk zal dit de enige overnachting zijn waar we helemaal geen internet of telefoon hebben.

Bishop (CA)

Best Western Creekside Inn (1 nacht)

Hotel naastde 'Nederlandse' bakkerij van Erik Schat. We hebben een kamer op de begane grond met een patio.

Yosemite National Park(CA)

Hosekeeping Camp (2 nachten)

Housekeeping Camp middenin Yosemite Village, een tent cabin, waar we ook een vuurtje mogen stoken (hét voordeel boven Camp Curry) en de beren om je heen lopen..

San Fransisco(CA)

Best Western Fisherman's Wharf(2 nachten)

Ons eerste gokje met Priceline, een Best Westernhotel op Fisherman's Wharf. Voor net iets meer dan € 50,00 p.n.zitten we nu in dit hotel, welke normaal€ 105,00 p.n.kost. Op ca. 300m. van het hotel ligt Alcatraz en 800m. verderop is de bekende Golden Gate brug.

Monterey (CA)

Hotel Abrego(2 nachten)

De tweedekeus voorhet plaatsje Monterey, helaas is het eerste hotel niet doorgegaan. Het is nu een hotel geworden iets verder van de kust maar nog wel aan te lopen.

Santa Barbara(CA)

Inn at East Beach (1 nacht)

Hotel met zwembad inhet rustige (en goedkopere) gedeelte van Santa Barbara.

Los Angeles(CA)

Shelter Hotels (3 nachten)

Pas opgeknapt Hotel midden in Los Angeles, waarvandaan we de stad gaan verkennen.