Westkust Verenigde Staten 2010

Nog 2 maanden te gaan.....

Nog 2 maanden te gaan.....

Met nog maar 2 maanden te gaan komt het steeds dichterbij, momenteel hebben we 13 van de 25 overnachtingen geregeld, voor degene die het leuk vinden te zien waar we tot nu toe slapen, zie geboekte accommodaties.

Afgelopen donderdag hebben we de eerste overnachtingen geboekt in Anaheim, we zullen in tegenstelling tot de eerdere planning starten met het bezoeken van de Disney parken. Zo zitten we dichter bij de volgende bestemming (Kingman) en kunnen we eventueel op het eind van de reis nog een keer langs Disney als we tijd te kort zouden hebben.

Doordat we nu de eerste nacht(en) geboekt hadden konden we toestemming vragen aan de U.S. Department of Homeland Security, of we het land wel in zouden mogen (dit had ook gekund zonder de eerste overnachting, maar je weet het maar nooit met die Amerikanen). Binnen 5 seconde na het invullen kregen we beide groen licht, hoe kan het ook anders..

Ook hebben we ondertussen de auto geregeld, het is een SUV geworden, een Jeep Liberty (of iets anders in deze categorie) bij de verhuurder Dollar vandaan. We hebben deze via de auto-verhuur-makelaar, eautohuur wat bijna € 500,00 scheelde t.o.v. andere bedrijven. Het begint een sport te worden om korting te krijgen.

Verder iser momenteel weinig te vertellen, we gaan vanaf morgen weer 'genieten' van een weekje Nijmegen, waar Rachel een lekker stukje gaat wandelen en ik weer wat kan gaan speuren naar hotels en toegangskaarten voor in de VS.

Tot de volgende update!!

Annika

De Disneyparken; het kan niet missen....;)
Leuk hoor!

Groetjes moi

Monique

Sea-world?

Michel

SeaWorld hebben we 2 jaar geleden in Florida gedaan en verder is er niet veel te doen in San Diego. In de allereerste planning stond SeaWorld er wel bij, maar we redden het niet met de planning om er langs te gaan.

Nel

De 1e keer dat pa en ik in Amerika waren hebben we vier dagen rondom San Diego rondgebracht. We kwamen tijd te kort zoveel te doen en te zien:-)