Westkust Verenigde Staten 2010

Nog 2 1/2 nachtje slapen

Na bijna 2 maanden internet-stilte hier weer een blogje. Nog 3 nachtjes slapen en dan zal vader-lief ons om 4uur 's ochtends op komen halen om op weg te gaan naar Schiphol, waar we om 08:30uur de lucht in zullen gaan richting Londen.

Ondertussen zijn, op een kleine tegenslag na, maar dat is ook weer opgelost, alle hotels geboekt. (zie blog: geboekte accommodaties)Ook zijn de entreekaartjes voor Disneyland/Californian Adventure en de Universal Studios Hollywood binnen gekomen en zitten veilig in de grote map.

Vanmiddag is ons Amerikaanse sim-kaartje geactiveerd, hiermee zullen we gratis naar Nederland kunnen sms'en, goedkoop kunnen bellen en, zo verziekt als we zijn, kunnen we er onbeperkt mee internetten. Het is niet zo snel als in Nederland maar ja, Amerika zal altijd een beetje achter blijven lopen

Laughing

Voor degene die graag na willen kijken als er een vliegtuig neerstort of wij er in zitten, zijn dit de vluchtnummers:

Amsterdam - Londen Heathrow BA427

Londen Heathrow - Los Angeles AA137 (aankomst Nederlandse tijd: ca. 23:15uur)

Los Angeles - Londen Heathrow BA282

Londen Heathrow - Amsterdam BA438 (aankomst: 15-10-2010 ca. 15:30uur)

En nu verder aftellen. Nog 3 dagen te gaan.

Michel

Tante

Heel spannend allemaal, en fijn dat jullie er klaar voor zijn, er van uit gaande dat er geen vliegtuig neerstort waar jullie eventueel in zouden kunnen zitten, wens ik jullie de komende 4 weken onwijs veel plezier, en kan je verzekeren we blijven jullie volgen,,en als er wat is!!! Altijd bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke van jullie tantetje

Monique

Heel veel plezier, geniet er van en zorg goed voor elkaar!

Dikke kus

Leonie Angelo en Pien

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
plezier tijdens jullie vakantie. Geniet er van!!!!!
reisgroetejes van de Leeggangertjes

marian

Hallo Rchel en Michel,

Heel veel plezier in Amerika!!! Maak er wat moois van!!

groetjes Marian

Pa

Hey Kids hoop dat jullie je niet verslapen morgenochtend....
Have fun in the States
Geniet er maar lekker van en denk af en toe eens aan ons thuisblijvers.....
Kijk wel uit en doe geen dingen die je oude vader ook niet zou doen...haha
Dikke kus voor jullie beide en ik hoop dat jullie veel plezier hebben en mooie dingen zien xxx